Güzel Kızlar Orospudur

Posted by C3Moi | Posted in , , , | Posted on 04:26

İnsanlar benim bütün gün karı-kız düşündüğümü zannediyor olabilirler. Ben bu blogu; yazmak istediklerimi yazabilmek için açtım bu kadar da basit. Cümle anlamsız gelmiş olabilir. Açıklama da yapmıycam.

Şuan olduğum gibi kendimi anlatmak istiyorum mesela. Yapamaz mıyım zannediyorsunuz..? Heh, mesela ne zaman sarı boxer'ımı giysem kendimi daha seksi hissederim. Bugün bordo boxer'ım var ve bunu ne zaman giymiş olsam sikim 7/24 dimdik olur. Pipim yazıcaktım değil mi..? Yazmıycam bakmayın öyle. Şuan kendimle savaşıyorum adeta. Kendim olucam bundan sonra.

Tam yatıcaktım, hatta müziği de ayarlamıştım. Müziksiz uyuyamam bu arada. Aklıma dün twitter'da attığım bi tweet geldi. Şöyleydi; Neden güzel kızlar namuslu olmaz..? Olmaz, sakın kendinizi kandırmayın. Yok öyle biri. Şimdi bunu okuyan bi kız, senin dediklerinle namus oluyosa ben namussuz mu oluyorum diyecek biliyorum. Evet öylesin kızım sen orospusun. Hatta sen bi tek bana göre değil tüm erkeklere göre orospusun. Bugüne kadar karşıma çıkan namuslu biri olmadı. Benim böyle internetten tanışıp elini tuttuğum biri de olmadı hatta, çünkü internetteki her kız orospu çıkıyor. Yani var mı acaba internete düşmeyen kız... Var aslında var ama güzel değil. İnanbiliyor musunuz 22 yaşında daha hiç mastürbasyon yapmayan kızlar var. Fakat güzel değil. Mastürbasyon yapan kızla orospuluğun alakası yok tabi o sadece bi örnekti. Çirkin olan kızdan da çıkmıyor mu orospu..? Çıkmaz mı ama güzeller kadar değil. Güzel kızlardan nefret ediyorum. Çirkin kızlar da kendilerini beğendirmek için birilerine vermelerine gerek yok. Biz onları alırız. Hani karılar kıskanır ya; ay bu çocuk bu çirkin kıza nasıl bakmış derler. İşte sebebi budur...

Şimdi o değil de ben onca kıza yaptırdığım mastürbasyonların acısını mı çekiyorum acaba..? Ama size bişey söyleyeyim mi..? En çirkin kız bile çok tatlı oluyo lan. Denemeyin ama. Bi gün sizi bırakıp giderse bi başkası için yapar mı acaba diye düşünmezsiniz..?

Ben onu sevmedim. Ben onu sadece kıskandım. Çünkü ben kıskancım...

Comments (9)

orospu severim ama profesyonelini

orospulara acınmaz derler. daha denk gelmedi okadarı. bize rastlayanlar namuslu orospu. daha doğrusu namussuz.

Orospu dediğimiz ikiye ayrılır bildiğim kadarı ile.

Meslek edinip para için yapanlar
Parasına sokim zevk alıp vermeyi amaç edinenler.

Doğal güzelliği olanlar varki namusu ile yaşayanlar vede namusunu iki paralık edenler.

sonradan güzelleşenler varya onlar ya çevresindeki kızlara hava atmak ya erkeğine güzel görünmek isterler ama erkek ile başbaşa kalınca cinselliğini çekinmeden yaşar.

'Sanırım güzel kızlar orospudur '
kelimesi birçok kişiye hemen batar altında yatan ana mevzuya ya bakmaz bile yada ilgilenmez işine gelmez.Bence tartışılır ama tartışacak kaç kişi bulunur işte onu göreceğiz diyorum yatıyorum uykusuzluktan gebericem.


Extra:
Güzel olmasada yapabilenleri göz ardı etmemek gerek.

Çirkin ama işveli olanlar yani

Onlara fahişe diyorum ekmek parası. Neyse abi iiy geceler .

hiç üstüme alınmadım nedense :p biliorum çünkü erkeklerin düşüncesini siklemiorum ama :p güzelim sevgilim var hatta sözlüyüm yaşıycağımı da yaşıyorum. Aldatmıyorum ilişkim 2 yıllık. Ama ondan önce başkalarıyla da öpüştüm. Söle bana cemoi ben orospu muyum.:D

Öpüşmek değil. Öyle bişey demedim. O başka bişey. Zaten kastettiklerimi biliosun :) he bi de sen eskilerdensin o yüzden. ben benimle evlenicek 9. nesil kızlardan baksediorum ;)

20 yaşımda eskidim yani.:D O da güzel :D

22 sanıyodum pot kırdık galiba :)

:D

Related Posts with Thumbnails