1o Şarkı Öneriyorum

Posted by C3Moi | Posted in , , , | Posted on 21:22

Bugün hayatımda iyiki varsın dediğim bi kız arkadaşım bana sordu Eminem ile Rihanna'nın yeni klibini izledin mi diye... Şarkıyı biliyordum, klipte pek beklentilerimin üzerinde değildi aslında. Aile içinde yaşanan şiddetin işlendiği bi klip oluşturmuşlar. Erotizm katarak tabi. Lady Gaga'nın tutan kliplerine de az çok benziyor aslında.

Aile içi şiddeti bilmem ama bu şiddeti genelde kadınlar hakediyor. Hemen o ne demek..? diye atlamayın. Şiddet illa aile içinde olacak diye bişey yok. Örneğin; eski tecrübelerimize dayanarak tabi o kadar olsun, öyle kızlar var ki her tartışmadan sonra öpülmeyi bekler. Bilmiyorum her ne kadar doğru ama tartıştıktan sonra öpüşmek onlara orgazm sigarası gibi geliyor olmalı. Ee bununne alakası var diyenler olursa da önce klibi izlesin. Erkeklere karşı koymasını bilmeyen, zevklerine yenik düşen kadınlar ezilmeye mahkumdur. Kadın - Erkek ilişkilerindeki gerçek temel sorundan kaynaklanan bir şey belki de. Mesela kadınlar kendilerinden daha uzun boylu erkek ya da yaşça daha büyük birini isterler. Dış görünüme kanmak diyelim. ''İşlevi Değil Boyu Önemli'' reklamına kanmak gibi bişey...

Aslında ilk postumda bu aralar sıklıkla dinlediğim 10 parçayı yazacaktım ama konu yine benim uzmanı olduğum Erkek - Kadın ilişkilerine kaydı.

Her zaman güzel şarkılar dinlediğimin kanısındayım. Genelde eski şarkılar ama bundan 20 sene sonra ben bunları yeniden dinleyeceğime eminim. Bunlar 1 haftadır sürekli çalan parçalarım. Haftaya daha hareketli şarkılar dinliycem ama söz veriyorum kendime. Okuyan olursa bunları dinlemenizi öneririm.

Caesars - Jerk it out

Honeyhoney - Little Toy Gun

Coldplay - Viva La Vida

Enrique Iglesias - Bailamos

Green Day - Good Riddence

Hilary Duff - Come Clean

Hoobastank - The Reason

Idlewild - You Held the World in Your Arms

Kate Barclay - Everything!

David Guetta ft. Kid Cudi - Memories

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails