C3Mović'in Sağ Eli İle İlişkisi Var..!

Posted by C3Moi | Posted in , , | Posted on 04:59

Erkekler kaça ayrılır..? Bırak düşünmeyi ben sana söylüycem. 3'e ayrılır. Sap, Mal ve Bunlardan Olmayanlar. Ben kimlerdenim..? Ben hem Sap'ım hem de Mal'ım. Dünyada eşi benzeri zor bulunan karakterimdir. Çok gururlanırım kendimle öyle böyle değil. Neden kedine sap diyorsun sen mal mısın..? gibilerinden espri yapmaya çalışmayın, ona espri denmez çünkü.

Dün bi kız arkadaşımla konuşuyordum. Bana sen iyi birisin dedi. Peki iyiliğin insana ne faydası var. İyiliğin kendine hiçbir faydası yoktur. Kötü olmak kendin için tabi bu dünya için her zaman daha iyidir. Gidin sorun başka birine. İyi olmanın sevaptan başka bi faydası yoktur. He ben çok mu iyiyim..? Asla tabiki de

Ben hayata çok geç atıldım. Bunu nerden anlarsınız peki size söylüycem ama gülmek yok. İlk ne zaman 31 çektin..? 12,5 dememi bekliyor olmalısın. Hayır dostum, 2oo5 yılıydı. Yani evet tam olarak 17 yaşımı geçeli 5-6 ay filan olmuştu. Neredeyse reşit olana kadar mastürbasyon yapmadım. Gereksiz bişey olarak gördüğümden değil. Gerçekten bilmiyordum. İnanamıyor olabilirsin tabi.

19 yaşımda hayatım birden değişti. Herşey üniversitede bi kız tarafından reddedilmekle başladı. Kendime geldim diyebilirim. Arkasından bi sevgilim oldu ki biliyorsunuz 3 sene beraber olduğum kişi. Onu aldattım diyemiyorum. Fakat ona yakın şeyler yaptım. Ailesi yokken beni evine davet eden kızlara rağmen bu yaşa kadar hala bakir kalabildiysem ne mutlu bana demem gerekiyor dimi. Siktir ordan. Tam 32 kız. Hepsini yazdım. Hatta not defterim vardı. Onlarla ne bok yaptıysam yazdım. Fakat hiçbirisiyle yatmadım. İçlerinden sadece birine aşık oldum. Sevgilim varken hemde. Cemoviç derdi bana. Onunla yatmayı bende istedim. Yalnız kalmıştık. Benden bişeyler bekledi ama yapmadım, yapamadım. Çünkü onun ağzından duyduğum tek kelime beni yıkmıştı. Dediği cümle şuydu; Cem ben daha önce anal sex yaptım... Tiksindim ondan. Hatta bütün kızlardan. Onun için sevgilimden ayrılmayı bile göze almıştım. Çünkü o benim sevgilim olmalıydı. Ondan sonra hangi kızla karşılaştıysam yapamadım. Sonra düşündüm. Lan bi dk madem ben eşimi temiz istiyorum o zaman bende temiz olmalıyım diye. Aldatmadım onu. Bütün kızlarla ilişkimi kestim. Ben aldatmadıkça sevgilime daha da bağlandım. Bağlandıkça o benden soğudu. Aldatın aslında, aldatın amınakoyiim. Aldatmak güzeldir. Keşke bi akıllı sevgilim olsaydı da benim neden aldatmadığımı anlasaydı. Kızların amk. Hepiniz benden daha malsınız. Bu devirde bakir erkek bulamazsınız. Bende malım ya hala bişey yaşamamış kız arıyorum. Neyse iyi geceler. Benim elimi sikmem gerekiyo.

Comments (17)

Face'de de mi böle kayıtlı cemoik :D

Tam 32 kız oldu diyosun onlarla her boku yaptım ama sadece yatmadım diyosun.. insan sadece seks yapmayınca mı temiz kalır yani? Hepsinin tenine değmedi mi ellerin cem kirlenmedi mi o eller hı söyle bana :p bu arada aradığın kızın tüm özelliklerine sahibim ben, bakireyim hiç anal sex yapmadım, türümün son örneğiyim.
-ciddiyim- ve sana diyorumki cem;
Lütfen genelleme yapma,
tüm kızlara bok atma,
benim gibiler hala var bu dünyada
(şiir gibi konuştum be:P )

duyguseli : evet bi ara onu yapmayı düşündüm.

AgReSsiF PoLLyaNNa : sahiden dokunmadım. inanmıycaksın ama konuşmakta aldatmaktır bana göre. yemin ederim sadece el ele tutuşmuşumdur. öpüşmek falan yani onlar hiç olmadı.

Eger bi sevgilin varken başka bi kızla ilgilenip hoşlanıp konuşuyosan tabiki konuşmak da aldatmaktır katılıyorum sana. Hatta buna katıldığım için vakti zamanında sevgilimin facebook hesabından bikaç kız sildirmiştim ama bu durumda kıskanç olmuştum. Oysa kızlar kaşardı. Şimdi yazdıklarını okuyunca katılıyorum sana ya kendi cinsimden nefret ediyorum, bilemiyorum belki de onlar gibi olmadığım içindir.. sanırım bu konuda çok dertliyim ve konuşacak çok şeyim olduğu için kaptırıp uzun uzun yazıyorum kusuruma bakma..

biliyo msn hiç kimse bana listendeki kızlar silsene demedi. çünkü ben ilişkime başladıgımda msnimden telefonumdan facebookumdan onlar demeden silmiştim. bu kadar salaktım işte.

bu dünyada böyle bi erkek olduğuna inanamadım. ama şöyle de bişey var, o istenilen gibi temiz kızları erkeklerin gözü görmüyo maalesef. erkeklerin dikkatini çekenler sadece illallah ettikleri kızlar :/ bunun için ne temiz erkekler, ne temiz kızlar mutlu olabiliyor. ne diyelim, herkes hakettiğiyle karşılaşır umarım.
bu arada özür dileyerek son bişey demek istiyorum; sen buna mallık, salaklık diyorsan eğer, bence hep salak kal daha iyi.

buda yeni dümenmi ?

neyse ben şey diyecektim
AgReSsiF PoLLyaNNa nekadar doğru söylemiş bilmem ama,
dediği aktiviteleri yapmadığı ile övünen birkaç kız tanıdım övgüleri benle son buldu.
yani herkes lafına sadık kalamıyor malesef
bak malesef diyorum isterdimki diretmelerime karşı gelselerdide hala bakir kalsalardı :(
hiçbir masum istemedikçe olmaz.
olanlar tecavüze uğrayanlardır

TuTsİ söylediğim şeyle övünmüyorum zira doğru olan da bu bence. Çok sığ bi düşünce gibi gelebilir ama bi kız beyaz gelinlik giyiyosa onun hakkını vermeli, o beyazın saflık ve masumiyetini taşımalı. Son sözlerine katılıyorum eğer bi kız istemezse erkek ona dokunamaz, herşey kızlarda bitiyo bence.
Ve Cem.. kendine salak deme, senin yaptığın dürüstlük. Umarım bundan sonra senin dürüstlüğünü hak edecek ve farkına varacak insanlar çıkar karşına.

ayıp olucak ama ; bok çıkar.

Peki.. bu da ayıp olcak ama o zaman sktr et gitsin hepsini istediğin gibi diillerse. ne kascan kendini boşuna.. değmez.

Şimdi bişi diicem ama benim aradığım kız zaten beni tanımaz ki. O pamuk prenses gibi bekliodur hala. O yüzden karşıma çıkmamış olabilir. ( Güzel bi masaldı ama kabul et )

Valla senin şurda yazdıklarına göre evet çıkmamış, karşına hep yamuk prensesler çıkmış senin. kabul güzel masaldı ama neticede masaldı. masal; olağanüstü olayları anlatan edebi tür. seni üzmek istemem ama hiç yaşanmaması olası yani.

herkese laf atıyorsun.Tüm kızların orospu olduğundan bahsediyorsun.Peki kabul bu kızlar orospuluk yapıyorsa tek başına m yapıyor?Yani orospuluk yapan kız kadar erkekte var Cem.Konuştuklarına dikkat etmelisin bence.

Sen çok mu farklısın şu an sex yapmıyorsun diye çok mu düzgün zannediyorsun kendini çok mu temizssin?Şu genellemeleri yapıp böyle konuşman bile senin kirliliğinin belgesidir.
ZamanındA bir sürü laf etıp iğrendiğini söylediğin bloglardan ne farkı var bu blogun?Masturbasyonunu kaç yaşında yaptığnı anlatıcak duruma gelmişsin.Baştan eleştirmeseydin zamanında blogları o zaman şöyle yazıyolar böyle yazıyolar diye.Ama merak etme 2 aya izleyicin 500ü bulur belki böylece rahatlarsın.

herkese laf atıyorsun.Tüm kızların orospu olduğundan bahsediyorsun.Peki kabul bu kızlar orospuluk yapıyorsa tek başına m yapıyor?Yani orospuluk yapan kız kadar erkekte var Cem.Konuştuklarına dikkat etmelisin bence.

Sen çok mu farklısın şu an sex yapmıyorsun diye çok mu düzgün zannediyorsun kendini çok mu temizssin?Şu genellemeleri yapıp böyle konuşman bile senin kirliliğinin belgesidir.
ZamanındA bir sürü laf etıp iğrendiğini söylediğin bloglardan ne farkı var bu blogun?Masturbasyonunu kaç yaşında yaptığnı anlatıcak duruma gelmişsin.Baştan eleştirmeseydin zamanında blogları o zaman şöyle yazıyolar böyle yazıyolar diye.Ama merak etme 2 aya izleyicin 500ü bulur belki böylece rahatlarsın.

Enteresan ve Şaşırtıcı Acıklama da Bulmussun Bu Dunyanın Obur Tarafıda Var Hangı Bırın Cefasını Oduceksın Kötü Tarafı Bu Degıl Mı ? 2-3 Dkalık Zevk Icın Bunlar Sacma Gelıyor Bana..

Cevremde Bu Tipik Durumlar Cok ve Cogaldı.. En Güzeli Olucaksa Adam Gıbı Bırı Olsun O Şeyleri Düşünüyorsan da, Evlendıgınde Mechul Mevzular..

Ve Mısal Verıyorum Tabı Kızma Sakın :) Kız Kardesının Bu Tip Seylerde Yasamasını İstemezdin Dimi ? Bır Yandan Hak Verıyorum Ama Ne Tür Hak Bu .. ?

Herkes Ciddi Anlamda Bırbırını Aldatıyor Kızda Olsun Erkekde Olsun Ikısıde Afedersın Agzımı Bozucam Ama Bence Ikısıde Bı B*k... Tekı Degıl Yanı...

Ortada Gercek Sevgı Kalmadı Hep Sahte Duyguları Ile Oynarlar Insanların O Yuzden Sevgıye Dair Artık Bişey Hissedemiyorum..

Daha Doğrusu Korkuyorum

Çok Konuştum Sıkmısda Ola Bılırım Kusura Bakma :)

Sevgılerle Melek ...

sewilmek istiyosan kötü biri ol şimdi telefondan giriyorum kısa bi cwp werdim ama pcye dönünce anlatırım artık :)

Sorun Değil :))

Ama İyi Biriyim Demiyorum Zaten Tanımayan Her İnsana Dısarıdan Bakan Her İnsana Kötü ve Tehlikeliyim :))

Related Posts with Thumbnails