Bu Kadının Kölesi Olurum

Posted by C3Moi | Posted in , , | Posted on 01:59

Aşağıda okuyacaklarınız bu sitede yazılmışların aslında içi açık versiyonudur. Konusu aynıdır...


Aradığım kadın;


Bakire olmalı,


Sakso çekmemiş olmalı,


Anal sexin daha ne anlam ifade ettiğini bilmemeli,


Hayatında Facebook'tan başka sanal bir ağa girmemiş olmalı,


Onunla arkadaşlık eden erkeklerin onun yanında niçin bulunduğunu anlamalı,


Gözlerine baktığımda kaçırmasını bilmeli,


Bi Cumartesi sabahı sevişmekten çekinmemeli,


Yemek yaparken arkasından sarıldığımda yemeği bırakıp benimle sevişmeli,


7/24 sex düşünmeden öpüşebilmeli,


Bi de yataktayken yeter demesin...

Comments (5)

çelişkili olmuş cemoi :) Sevişmek istiosun,ama kız anal,sakso hiç bi bok bilmesin istiosun.Çelişkili olmayan şeyler iste. O zaman bulabilirsin bence.

hem seksi hem temiz yok haklısın.

Evet acı gerçekler bunlar. Bakire bile olsa sevişmeyenini bulamazsın bu devirde. Hiç sevişmeyenlerde genelde seni sarmaz ben öle düşündüm yazılarından yani.

boşuna kaleme alıyorum.

Duyguseline katılıorum ..
Hiçbişi yaşamadım dien bi kızın altından bıle orospuluk cıkar cou zaman ((:
ben bunu bı kız olarak söleyebılıorum ..
Salak ayagına yatanlarını cok tanıdım cünkü ..

Related Posts with Thumbnails