Beni Sen Ellerim Olsun Diye Mi Sevdin..?

Posted by C3Moi | Posted in , , | Posted on 01:45

İçkisi yok,


Kumarı yok,


Sigarası yok,


Sevgilisi de yok,


Neyin var ananısikeyim,


Sikim var,


Ee çek o zaman,


Engelliyim...


Pardon aga kusura bakma.


O zaman sana bi kız lazım...


Neyse aga en azından seni seven kız ellerin olsun diye sevmez... 

Yak bi sigara, kaldır bi kadeh anasınısatayım.


Lan hani içmezdin.


Olcak o kadar amk.


Olum o değil elin yoktu ya ondan dedim.


O da doğru ya.


Neyse siktir et o zaman.



Haline şükret, 31 bile çekemeyenler var...

http://www.engellerikaldir.com

Comments (14)

2 blogunda ki tema da süper,nerden buluosun bunları :D

http://themecraft.net aynısını kullanabilirsin sorun etmem ;)

tamam çok saol ben adresi aldım. Ama sonunda beyaz blog buldum kendime sıkılınca da bunu çalarım :)

çalmak ne kelime xD bana ait olmayan bişeyi paylaştım :)

http://duyguselinindunyasi.blogspot.com/ senden özür diledim.:p

özürdilenecek bişi yoktu :) bende özürdilerim ne diim xD

Vardı,sana cinsellik içirio dedim. Kendim dibine vuruorm şimdi. Bi de zaten afişe etmişsin beni yazında şimdi gördüm ha.:D Neyse reklamın iisi kötüsü olmaz.:p

kırılmıştım ama. çünkü o blogta öyle bişey yapmıyodum. şimdi niye yapıyosun die soruyosan yazdıklarım o kadar ciddileşmeye başladı ki sıkıldım.

biliorum damarıma basmıştın nerden vursam die baktım bende. Ciddi yazmak kasıo bence olduğun gibi görünmekte fayda var. Zaten düşünce özgürlüğümüzün olduğu bir yer burası kaldı.
Ayrıca 2 blogunda harika olmuş sölemeden edemicem,izleyicin olmak istiyorum ama hata verio sürekli,düzelince inş :D

evt. çok güzel bloglar yakaladım ama izleyici olamıyorum. herkeste sorun var yani :(

düzeldi sanırım :)))

Yandaki kızıl saçlı güzel kız yazıları okurken gözüm hep ona kayıyor yok öyle bir güzellik etrafımda ahh.

Elleri olmayan birine en büyük yardım onun masturbasyon yapmasına yardım etmek olmalı kızlar bunu bir düşünmeli bence.

O benim abi :)

hööö

Related Posts with Thumbnails