Yeni Kadın Adayları

Posted by C3Moi | Posted in , , , , | Posted on 00:53

Yeni bir sezon başlıyor. Yeni sezonla kastettiğim yeni aşklar, yeni kadınlar yani yeni üniversiteli kızlar. Hepsi o hayalinde kurduğu ailesinden uzak hayata adım atıyorlar. Yarısı yeni adım attığı hayatının esiri olucak malesef. Kendilerini bi bok sanan kızlar haline gelicekler. Değişecekler. 18 yaşındaki çıtırların 2 ay sonra nasıl değiştiğini üniversitenin kaşarlanmış güzide kızları tarafından kıskanılır hale gelecek olmasından anlayabilirsiniz. Gerçi değişecek dedim ama yanlış oldu sanırım. İçindeki orospuyu doya doya dışarı çıkarıcaklar ve sonra gittikçe kaşarlanıcaklar. Kaşarlanmaya ise hepsi 2 sene sonra tecrübe diyecek. Pozisyonları, yalamayı, saxoyu, sevişmeyi demiyorum sikişmeyi yaşıycaklar. Sonra öğrenicekler hayatın ne kadar acımasız olduğunu ama iş işten geçmiş olucak. Onlar da bunu bildikleri için orospuluğa devam edicek.

Kimisi sevdim de verdim diyecek kimisi sevdim ama vermedim sadece yaladım diicek. Sadece...

Sigara içmeyi bi bok sanan kızlar bir level daha atlayarak alkol içme modasına uyacak. Bazıları alkollü iken oldu, kendimi kaybetmiştim yalanını uydurucak. Kimileri türbanının altında olmayan iç çamaşırıyla ünide bulduğu sevgilisine defile yapacak.

Onlar ünili olucak. Onlar 18 yaşını geçmiş genç kız olucak. Onlar reşit olucak. Onlar sex yapabilicek. Onlar bekaretini verirken daha rahat olucak. Çünkü yanlarında yüzlerine bakabileceği aileleri olmuycak. Onlar utanmıycak. Onlar doya doya sevişicek...

Sinirli gibi gözüküyorum öyle değil mi..? Hayır öyle değilim. Sadece kardeşimin bugün kayıt için üniversiteye gittiğini öğrendim. Kardeşim benim gibi değildir. Çevresinde kız doludur. Fakat bi bok yaptığını zannetmiyorum. O biraz daha arkadaş rolünde olan tiplerden. Ben nasılım acaba..? Heh bi kızla tanışıyorum, zannediyor ki benim bi siktiğimi bidaha sikmeyen, bütün sex pozisyonlarını kusursuzca uygulayabilen tiplerden olduğumu. Bakir olduğumu öğrenince benden kaçıyor. Sikiceğimi düşünüyorlar sanırım. Belki de 23 senenin patlamasını onların üzerinde yaşıycağımı zannediyor olabilirler anlamıyorum. Evet anlamıyorum. Kızların ne istediğini biliyorum ama onları anlayamıyorum. Temiz erkek, temiz erkek diyenler bi süre sonra bakir olması önemli değil diyor. Acaba kendileri bakire olmadığı için mi..?

Benden etkilenen kızlar var. Evet sahiden var. Götüm kalkmaz öyle şeylerden benim ama bugüne kadar hiç bi kız gelip de ben senden etkileniyorum demezdi. Şimdi n'oldu da etkileniyorsunuz anlayamıyorum..? Bir tane de değil. Bilmiyorum kafam iyice karışık bu aralar. Eğer yazdığımı okurlarsa bu çocugun götünü iyice kaldırdım bari bidaha konuşmiim havasına giricek biliyorum. Hatta arkadaşımsın, abimsin diicek ama bişi söliim mi, bende onlardan etkileniyorum pardon onlardan dedim sadece birinden...

Comments (3)

Geçer derdim,ama geçmiştir bile dimi :)

sana çok kızzgınım

Laf atıp kaçmakla kızgınlığın geçmiştir belki de ha ne dersin? Küfür de etseydin keşke yorumunun altına az olmuş o (:

Related Posts with Thumbnails