Normalde 1 Gün Bile Zor Giden Telefonun Bataryası Artık 4 Gün Gidiyorsa Yalnızsındır..!

Posted by C3Moi | Posted in | Posted on 04:14

Hiç yazasım yoktu aslında. Lanet bi şarkıyla moralim bozuldu. Çalan şarkı yabancı değil, yani beni takip edenlere göre yabancı değil; Coldplay - viva la vida 

3 - 4 saat önce bi kız arkadaşımla sohbet ediyorduk. Msn'de tabi. Ne o beni gördü ne de ben onu gerçek hayatta. Sadece cam'da gördüm onu o kadar. Özlemişim onu. Masum gülüşünü... İyi biri kendisi benim gibi ortamsız biri. Acaba bunu okusa bana kızar mıydı..? Acındırarak yazıyorum sonuçta.

Ona sen Demet Akalın gibi olsaydın bende zengin piçi olup her gün seni becerseydim dedim. Kabul etmedi. Demet Akalın'dan daha güzelmiş öyle söyledi kendisi. Kızma ama bence o daha güzel. Makyajsız halini yakından da gördüm ama yine de Demet Akalın diyorum. Fakat o da güzel. Belki de her erkeğin hayallerindeki kız modelinde ama ne bileyim ben ona öyle bakmıyorum. İstemeden de olsa göğüslerine dokunmuş hiç farkında değildim bunu da o söyledi. He şimdi böyle dedim ya 2 dakikada orospu dersiniz kızcağıza. Yok işte kız aslında seni istiyo falan filan. Halbuki o benden çekinmedigi için o şekilde davranır. Karşımda hıçkıra hıçkıra ağladığı halini bile bilirim onun. Yalnızız ikimiz de. Yani yalnız derken 2 çift muhabbet edeceğimiz bi kankamız yok. Arkadaş çevremiz yok. Arkadaş dediklerimiz var sadece. Neyse daha fazla bahsetmiim. Bunu görürse bana kızabilir belki de.

Seviyorum onu. Bilmiyorum bana çok doğal geliyo. Bugüne kadar hiç öyle doğal olamadıgım biri olmadı hayatımda belki de herkes öyle ben bunu ilk kez yaşıyor olabilirim.

Bi soru daha sordum ona; Sana 10 trilyon versem 10 yıl benimle evli kalır mıydın..? Sözleşme de imzalıyalım dedim. Yıllık yaparsak yıllığına 5oo.ooo lira veririm dedim. Tabi bu kadar param olmadıgını biliyo ya hayır dedi. Söyledim ona o kadar param olsaydı evet derdin inan bana diye. O kadar param olsaydı sormazdım zaten ona. Bana paran oldugu için seni sevmemeliyim dedi. Fakat öyle olmuyo işte. Param olsaydı ne ben ona bunu sorardım ne de o beni para için sevdigini farkedemezdi. Mesela ben ona güzel, pahalı bi hediye almak istesem şuan alamam dimi, fakat param olsaydı ohhooo sorun bile olmazdı. O da etkilenirdi. Artık bütün ilişkiler böyle yürüyo. Tecrübe diyelim. Sahiden parasız aşk olmuyo.

Bi arkadaşım daha var. Ona söz verdim müfettiş olucam. Müfettiş olunca gel beni iste dedi. Şaka maka sahiden sonra iş ciddiye bindi. Kız fıstık gibi. Tam benim aradığım tarzda. Şu yandaki kadına benzetiyorum. Ya da bu kadını ona benzetiyorum. He bu arada o bir lezbiyen. Dünyanın en seksi kadınları zaten lezbiyenlerdir bana göre. O yüzden hem çekici geliyo bana. Kızlar da artık paranın önemli oldugunu söylüyo ve tabi bu beni mutlu ediyo. Parasız, pulsuz birine kaçan kızlar var hala bu devirde. Tamam aşk falan ama nasıl aşık olabiliyorlar ki. Kuru kuru aşk olmaz be güzelim. Lezbiyen dediğim arkadaşa(ki kendisi blog yazarı bu arada) sana yakışıklı, bakımlı erkek lazım ama beni sayma dedigim halde kız benden hoşlanıyormuş neden saymiim asıl seni sayıcam dedi. Opel Vectramı aldıktan sonra ilk işim istiycem onu. Tabi ben müfettiş oluncaya kadar onun bebekleri olur. Şaka tabi hepsi ama hayali güzeldi. Lezbiyen dedim bisexual olarak değiştirelim onu ayıp olmasın.

Demet Akalınla karşılaştırdıgım kız arkadaşım acaba kapanıp hacca mı gitsek diye bi düşündü. Bu dünya da olmadı bari öbür dünyada olsun diyosun yani derken orda istediğiyle yapıcakmış. Yaşlısı, genci herkesle deniycekmiş. Ben de sinirlenip cennette saxo yasak yalnız dedim çok güldü. Neden güldü anlamadım ama sen hep öyle gül güzel kız. Gülüşünü özlemişim masum yüzlü...

He bu arada bu haftanın sayısal loto sonuçlarına bakmadım daha. Oynamadım ama her hafta bakarım çünkü oynadığımda hep aynı sayıları oynarım. Eskiden olsa aksakallı dede girerdi rüyalarıma söylerdi bazı şeyleri. O da randevu sistemine geçmiş artık. Saati bilmemkaçlirasına...

Comments (9)

Herşey Para Değildir.. Para Olupta Milletin Duyguları İle Oynayan İnsanlarıda Çok Görüyoruz..

Cemoi Seni Farklı Görüyor(d)um Şahsen Ama Bu Yazılar İle Herkesleşiyorsun Şaşıyorum..

Herşey Cinsellikte Değildir, Kızlarda Değildir, Erkeklerde Değildir. Gereksiz Bir Çok Şey Yaa Her Yazılarda Bu Tipik Konuşmalar Vs Vs Tuhaf..

Normal Yazılarda Ola Bilir Diye Düşünüyorum..

artık senin tabirinle farklı olmak istemiyorum çünkü bi yararı yok.

Yararı ve Zararı Beni Bağlamaz..

Farklı Olsan da, Bana Katan Bırsey Yok. Sadece Düşüncelerimi Belirttim Yanlış Anlama :)

evet işte herkes gibi olunca seni bile bağlarım yanlış anlama tabi lafın gelişi.

Anlıyorum Neyse Yaa Hayata Hep Mı Gelicez..

Dimi işte bunu düşünce sende herkes gibi olabilirsin. Yalnız bişi dicem ben bunu çok denedim ama bu kez olucam.

Herkesde Olabilirim Olmaya da Bilirim.. Sıradan Biriyim İşte..

Umarım Olursun Başarırsın.

evet yalnızım.
bu arada özlemişim buraları

benimde bazen boyle sohbet ettigim bir arkadasim var. gerci ben gercek hayatta da taniyorum. eski erkek arkadasimin kankasi ve ev arkadasi, yani tabiki ex'in bu muhabbetlerden haberi yok ama bazen biriyle boyle sohbet etmek bana iyi gelio. bir sure sonra ikimizde gercege donsekte, sanki baska bir dunyaya gitmek gibi.
yine de bazen soylediklerinde az bucukta olsa gerceklik payi var mi diye dusundugum oluo.

Related Posts with Thumbnails